Müşteri Memnuniyeti Politikamız

ÖNCELİĞİMİZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR

• Karşılıklı değer yaratan, sürdürülebilir işbirlikleri oluşturmak ve kazan kazan felsefesi ile müşterilerimize hizmet sunmak,

• Yenilikçi hizmetlerle müşteri beklentilerinin ötesine geçmek ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, müşteri ilişkilerinde süreklilik yaratmak,

• Şikayetlerinizi değerlendirirken herhangi bir ücret almadan, adil, tarafsız ve eşit olarak değerlendirmek,

• Talep, beklenti ve sorunlarınızı/şikayetlerinizi iyileştirme için bir fırsat olarak görmek, en verimli şekilde ele alarak, kanunlara ve yasal zorunluluklara titizlikle uyarak değerlendirmek,

• Kişisel bilgilerinizi gizli tutarak, açık, anlaşılır ve doğru bilgiler vererek, etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunmak,

• Müşteri beklentilerini en üst seviyede tutularak, gerekirse personel eğitimlerine daha da çok özen gösterilerek sürekli iyileştirme sağlamak,

• Tüm erişim kanallarımız müşterilerimize ve kamuya açıktır.